ینگی قلعه صفای باغ قوات گلی حاج رضا نوری

ینگی قلعه صفای باغ قوات گلی حاج رضا نوری

باغبان پیر باغ دیگر از گلها نمی گیرد سراغ
ینگی قلعه صفای باغ قوات گلی حاج رضا نوری

ینگی قلعه صفای باغ قوات گلی حاج رضا نوری

باغبان پیر باغ دیگر از گلها نمی گیرد سراغ

من داروخدوم اوئو گونلره

بنام خدا

(من داروخدوم اوئو گونلره)


من داروخدوم اوئو گونلره

یای چیخیه یو پایوز گله

ائوزوم درک سبدلره

پایوز گونی یولدان گله

قازما وئوراک گون لره

من داروخدوم اوئو گونلره

کوشکان یولوندا قالموشوک

آللاه یئتیرحاج حیدری

 میزلری بلکه میننیره

من داروخدوم اوئو گونلره

چلیله گجسی غار گله

گلین باجوم چورک یاپا

قویروخ یاخاک کورک لره

اکبرینن کمکلشک

دامنان باخاک حیتلره

دامنان باخاک کوچلره

احمد قلی ،  اکبر عمیم

داغدا گئدیله ککلیگه

من داروخدوم اوئو گونلره

ازنو ارخی درین گله

دره آستونان سرین گله

جنگدن گلن جوانارا  کامالودان گلین گله

من داروخدوم اوئو گونلره

قارداشوم جیبهدن گله

فاطماباجون نه تئز قاچا

موشتولوقون آلا گله

من داروخدوم اوئو گونلره

بولود گده خوش گون گله

گجه گدک اوتوماقا

شادلوخ وئرک اورکلره

ایچر ائوده داروخموشام

ائیده یمیش آوینگلره

من داروخدوم اوئو گونلره

چیلله چیخه باهار گله

بالاسلطان خالام گله

میزلری بلکه گولدوره

من داروخدوم اوئو گونلره

حسن عمیم ، بابام گله

پیغام وئره حاج حیدره

ممددینن جواد گله

گول باشوندا چایو قویاک

اوراخ چکک قمیشلره

من داروخدوم اوئو گونلره

چیلله چیخه باهار گله

کللیگ گده جاوالارا

بولبولونان هوپوپ گله

گون چالایاسمن لره

خزاب خالاچایو وره

ایمام باشوندا بیزلره

من داروخدوم اوئو گونلره

دالان آستا کوگلره

سیفعلی پارچاسون سره

سسلنه اشیدن گله

قیز، قیننه ، گلین گله

پارچا ساتا سیف عل عمیم

قیزلرینن گلین لره

من داروخدوم اوئو گونلره

رشیدینن حیدر گله

قوملوخالام هاوخ گله

سورمه چکه گلین لره

میرزاقا عباسی گله

خبر چاتا سلطن ننم

گوزلرینه ایشیخ گله

گوروب اشیدنه دیئین

هامویا من داروخموشام

سبیئه باجو زهره باجو

قوجا نه نه سیمین زره

هاجر نه نه کبری باجو

بایرام دایوم آقسین دایوم

ممدعلی یئی دلبره

هامودان چوختر اکبره

عقیل و حیدر جعفره

گلمیجک گچن گونوم

من گورورم سیزده باخون

حسن عمیم گولو آچاب

قوات گلونده شئودره

 

                                   ( قوات گلی ) نوری18/09/92