ینگی قلعه صفای باغ قوات گلی حاج رضا نوری

ینگی قلعه صفای باغ قوات گلی حاج رضا نوری

باغبان پیر باغ دیگر از گلها نمی گیرد سراغ
ینگی قلعه صفای باغ قوات گلی حاج رضا نوری

ینگی قلعه صفای باغ قوات گلی حاج رضا نوری

باغبان پیر باغ دیگر از گلها نمی گیرد سراغ

برای هر روز از ماه

برای هر روز از ماه، گفتاری کوته پیشنهاد شده است. روز را در ساعت مناسبی آغاز کنید گفتار را چند بار تکرار کنید. دفعة اول با صدای بلند، بعد به صورت یک زمزمه و سپس در فکرتان تکرار کنید. با هر بار تکرار، بگذارید کلمات با عمق بیشتری جذب ضمیر ناخودآگاه تان شوند. به تدریج مفهوم کاملی از این گفتارها به دست خواهید آورد، که اگر بخواهید آنها را طی یک دوره یاد بگیرید، شاید یک سال طول بکشد .

در پایان، حقایق ارائه شده با شما یکی خواهند شد. آن صفحه از کتاب را که گفتار روزتان است، طی روز باز بگذارید. در هر فرصتی آن را مرور کنید. حتی المقدور آن گفتار را با شرایط واقعی زندگی تان تطبیق دهید. شب قبل از خواب، چند بار دیگر گفتار را تکرار کنید. هنگامی که به خواب می¬روید، کلمات را به ضمیر ناخوآگاه تان منتقل کنید و اثرات مثبت آن را در تمام وجودتان جذب کنید. بگذارید با ضمیر آگاه تان یکی شوند
رازهای اعتماد به نفس :
روز اول: راز اعتماد به نفس در این است که بدانی تو در تمام دنیا منحصر به فرد هستی، هیچ کس آهنگ تو را نخواهد خواند و این آهنگ همواره فقط مال خودت خواهد بود. وظیفة اصلی تو آن است که یاد بگیری آن آهنگ را کامل و بدون نقص بخوانی.
روز دوم: راز اعتماد به نفس در این است که دیگران را همان طور که هستند بپذیری، تا بتوانی خودت را همان طور که هستی بپذیری.
روز سوم: راز اعتماد به نفس در غبطه نخوردن به استعدادها و موفقیتهای دیگران است. اگر در انجام سهم خودت شکست بخوری بهتر است تا این که بکوشی سهم دیگران را با موفقیت انجام دهی. اگر بتوانی خودت باشی، به شکوهمندترین موفقیت یک انسان دست یافته ای.
روز چهارم: راز اعتماد به نفس در این است که خشمگین نشوی و از کسی متنفر نباشی، با خشم ونفرت تنها خودت را خوارخواهی کرد.
روز پنجم: راز اعتماد به نفس در این است که نسبت به همه با احترام رفتار کنی، زیرا هر طور به دیگران نگاه کنی، دیگران هم با همان دید به تو نگاه خواهند کرد.
روز ششم: راز اعتماد به نفس در معاشرت با کسانی است که دیگران را حمایت و اصلاح میکنند. از معاشرت با افراد عیب جو و متزلزل دوری کن.
روز هفتم: راز اعتماد به نفس در این است که بدون توقع متقابل دیگران را دوست بداری.
روز هشتم: راز اعتماد به نفس در این است که آگاهانه و مانند ابزاری قدرتمند به دیگران کمک کنی.
روز نهم: راز اعتماد به نفس در این است که دیگران را ببخشی. زیرا اگر دیگران را ببخشیم، آنها هم ما را خواهند بخشید. زندگی هم ما را معذور خواهد کرد. با بخشیدن دیگران ، خواهیم توانست خود را ببخشیم.
روز دهم: راز اعتماد به نفس در این است که از دیگران توقع بیجا نداشته باشیم. زیرا تنها در این صورت است که می‌گیریم از خودمان هم انتظار بیجا نداشته باشیم.
روز یازدهم: راز اعتماد به نفس در این است که دیگران را به خاطر بداخلاقی و بدرفتاری‌شان نسبت به خودمان سرزنش نکنیم، در غیر این صورت خود را تضعیف و آنها را تقویت می¬کنیم که ما را بیشتر آزار بدهند.
روز دوازدهم: راز اعتماد به نفس در این است که خود را زیاده سرزنش نکنی. یادت باشد که برای کشیدن تابلو نقاشی‌های مهم، وقت و تلاش بیشتری صرف می شود.
روز سیزدهم: راز اعتماد به نفس در این است که انتظارات منفی را از ذهن بیرون کنی و در ازا انتظارات مثبت داشته باشی، زیرا هر چیزی هم جنس خودش را جذب می کند. سرنوشت انسان تا حد زیادی در مبنای انتظاراتش شکل می¬گیرد.
روز چهاردهم: راز اعتماد به نفس در این است که برای خودت اهمیت بیش از حد قائل نشوی و خودت را زیاده جدی نگیری. هر قدر متواضع تر باشی، اهمیت بیشتری خواهی یافت.
روز پانزدهم: راز اعتماد به نفس در این است که شخصیت ات را تعالی ببخشی و از اثرات آن به دیگران نیز سود برسانی. شادی، رضایت و موفقیت آنها را شادی، رضایت و موفقیت خودت بدانی.
روز شانزدهم: راز اعتماد به نفس در این است که در مورد اشتباهاتت سخت نگیری. بلکه با خونسردی تصمیم بگیری که دفعة بعد کار را بهتر انجام دهی.
روز هفدهم: راز اعتماد به نفس در این است که خود و اشتباهاتت را یکی ندانی. آنها صرفاً متعلق به تو نیستند، هر کسی صادقانه راه تکامل را طی کند، اشتباه خواهد کرد.
روز هجدهم: راز اعتماد نفس در این است که خود و شکست هایت یکی ندانی، زیرا نه پیروزی و نه شکست هیچ کدام تعریف وجود تو، که جلوة کمال ازلی هستی، نیستند.
روز نوزدهم: راز اعتماد به نفس در ان است که با تقویت اشتیاق خود، نیرو کسب کنی و هر کاری را با رضایت و شادی انجام دهی.
روز بیستم: راز اعتماد به نفس در ورزش کافی، نفس عمیق، صاف نشستن و صاف ایستادن و تغذیة مناسب است.
از سبزیجات و میوه ها بیشتر از گوشت در غذاهایت استفاده کن. جسم سالم، خلق و خوی سالم ایجاد می کند.
روز بیست و یکم: راز اعتماد به نفس در شوخ طبعی است. اگر شوخ طبع باشی، می¬توانی به خودت بخندی و اگر به خودت بخندی، احساس سبکبالی خواهی کرد. هر روز یک داستان خنده دار بخوان و حداقل روزی یک لطیفة خوب برای دوستانت تعریف کن.
روز بیست و دوم: راز اعتماد به نفس در این است که هر مسئولیتی را که برایت پیش می آید، بپذیری. زیرا هیچ چیز بی دلیل پیش نمی آید. اگر کمی فکر کنی، علت آن را در رفتارت، یا انتظاراتی که حتی در ضمیر ناخودآگاه داری، خواهی یافت.
روز بیست و سوم: راز اعتماد به نفس در این است که نگذاری علف هرزة احساس گناه در باغ زیبایی ایمانی که به خود داری، رشد کند. همة آدم ها اشتباه می کنند هر گاه در تو احساس گناهی به وجود آمد، ماهیت آن را تغییر بده و دفعة بعد، با استفاده از اثر آن، کار را بهتر انجام بده.
روز بیست و چهارم: راز اعتماد به نفس در خندیدن با دیگران است. حتی اگر مسخره‌ات کردند، حرف شان را به دل نگیر.
روز بیست و ششم: راز اعتماد به نفس در این است که خود را از چشم دیگران قضاوت نکنی. در خود تعمق کن. تلاش کن، و نتیجه را با آرامش بپذیر. یادت باشد که بزرگ ترین قاضی ای که همة اعمالت را در نظر دارد، در وجود توست.
روز بیست و هفتم: راز اعتماد به نفس در این است که نگذاری شادی و نیز حقیقت را از دیگران برایت تعریف کنند.
روز بیست و هشتم: راز اعتماد به نفس در این است که هر عملی انجام می دهی، مطابق با حقیقت درونت باشد. خودت را قربانی تعاریفی که دیگران از خوبی یا بدی دارند نکن.
روز بیست و نهم: راز اعتماد به نفس در این است که هدفت جلب رضایت خدا و رضایت وجدانت باشد، نه جلب رضایت مردم.
روز سی ام: راز اعتماد به نفس در این است که به خاطر آزمون هایی که در تو شوق زندگی به وجود می آورند، شاکر باشی، زیرا این آزمونها قدرت و خرد تو را زیاد خواهند کرد.

نبوغ مالی

طبق پرسش ونظرسنجی به عمل آمده از معروفترین ملیونرهای جهان به این نتیجه رسیده اند که:
" ثروتمند کسی نیست که پول زیادی داشته باشد؛  بلکه ثروتمند کسی است که از تکنیک پول درآوردن مطلع باشد و بر تکنیک ثروت مسلط باشد".
همه ما ممکن است که با اشخاصی برخورد کرده باشیم ویا داستان بعضیها را شنیده ایم که در یک زمان بسیار ثروتمند بوده اند ولی بعدا ورشکته شده وتبدیل به فرد فقیری شده وبا مشکلات فرواوانی روبرو شده اند.
حال بعضی از این افراد بعد از ورشکستی توانستند که بعد از مدتی وضع خود را کنترل کرده ومجددا ثروتمند شوند وبعضی دیگر زندگی خود را از دست داده وتبدیل به یک فقیر شده اند!
چرا بعضی ها  می توانند وضع مادی خود را بعد از ورشکستگی مجددا بدست آورند وبعضی دیگر نمی توانند؟ راز این معما در چیست؟
ملیونرهایی که این نظر سنجی از آنها بعمل آمده شد در جواب به این سوال گفته اند : " ثروتمند کسی است که بر تکنیک پولدار شدن مسلط باشد "، ومعمولا این تکنیکها در بین ملیونرها به عنوان یک راز محسوب شده ودر هیچ کتاب ودانشگاهی تدریس نمی شود.
حال تکنیک پول درآوردن چیست وچگونه می توان از جزئیات آن مطلع شد ؟!
ما بعد از تحقیقات زیاد وجمع آوری گفته های بیش از چند صد نفر از غولهای اقتصاد جهانی وملیونرهای خود ساخته امریکایی وجهانی توانستیم که جزئیات این راز را کشف کرده و واژگان آن را در قالب محصولات آموزشی موفقیت مالی درآوریم.
در محصولات آموزشی موفقیت مالی به تفصیل در مورد این تکنیکها وبه صورت بسیار موفق وجذاب صحبت شده است وجزئیات این راز را به تفصیل توضیح داده شده است.